STYRING AV
INFORMASJONENS LIVSLØP

LØSNINGER FRA OPPRETTELSE, TIL LAGRING, TIL AVHENDING

Ved hvert stadium av dokumentets livsløp trenger du en løsning som sikkert forvalter din informasjon. Derfor tilbyr Recall:

  • Aktiv arkivforvaltning: Styr dokumentene fra det øyeblikk de opprettes og mens dokumentene er i bruk.
  • Arkivlagring: Nyt fordelen av en langsiktig lagringsløsning for dokumenter som befinner seg utenfor kontoret.
  • Spesialtilpassede løsninger: Skreddersy løsninger for dine spesifikke forretningsbehov for å oppnå den høyeste grad av etterlevelse og effektivitet.


BEHOV FOR SIKKER DOKUMENTLAGRING? KONTAKT OSS.


Recall Folder

RESSURSER

Recall Case Study

KASUSSTUDIE

ADVOKATFIRMA SØKER EFFEKTIV DOKUMENTINNHENTING

Les om hvordan ett internasjonalt firma innhenter viktige dokumenter på en trygg, effektiv og rimelig måte på et øyeblikks varsel.

Les mer
Recall Case Study

KASUSSTUDIE

GLOBALT SELSKAP FORBEDRER KONTORPROSESSER

Les om hvordan et standardisert globalt rammeverk – med lokal tilpasning – hjalp et globalt selskap etablere konsekvent internfakturering.

Les mer

FÅ OPPDATERINGER FRA RECALL

VIL DU VITE MER?

Eller ring +47 64 98 66 30