LØSNINGER FOR
DIGITAL INFORMASJON

MER PRODUKTIV. BEDRE ARBEIDSFLYT. REDUSERE UTGIFTER.

Kanskje trenger du å kompensere for et kostnadssenter og bruke avdelingens ressurser til et nytt formål. 

Kanskje trenger du å sette ut en daglig forretningstransaksjon eller -aktivitet eller bli kvitt en hel forretningsfunksjon… eller en kombinasjon av disse.  

Uansett hvilke krav du har, tilbyr Recall fullstendige løsninger for digital informasjonsstyring som kan skreddersys, pakkes og målrettes for kontrakter, kredittsøknader, forsikringskrav, ytelser, kundefordringer med mer.

AUTOMATISERING AV FORRETNINGSPROSESSER

Styrk arbeidsflyten, øk produktiviteten og forbedre kunderelasjoner med våre integrerte skannings- og lagringsløsninger som hjelper deg å håndtere informasjon bedre i enhver virksomhet.

DIGITAL AVBILDNING

Konverter papirdokumenter slik at de er tilgjengelig hvor som helst, når som helst, på dine eksisterende forretningssystemer og stasjonære datamaskiner, telefoner og andre mobile enheter.

INNHOLDSSTYRING FOR VIRKSOMHETER

Mister du viktige dokumenter, har du lite eller ikke noe innsyn i dine hverdagslige forretningsprosesser, eller finner du ikke enkelt informasjon når du trenger den? Da kan Innholdsstyring for Virksomheter (EMC) hjelpe deg.

Recall Folder

RESSURSER

Recall Case Study

KASUSSTUDIE

ADVOKATFIRMA SØKER EFFEKTIV DOKUMENTINNHENTING

Les om hvordan ett internasjonalt firma innhenter viktige dokumenter på en trygg, effektiv og rimelig måte på et øyeblikks varsel.

Les mer

VIL DU VITE MER?

Eller ring +47 64 98 66 30